середа, 30 січня 2019 р.

Так хто кого мавпує ?

Коли пан Порошенко в Києві через своє "почуття глибокої відповідальності перед країною ... спонукали мене " на такому помрезно підготовленому та файно зрежисованому форумі, як - 
"Від Крут до Брюсселя. Ми йдемо своїм шляхом",
проголосив своє рішення, що Порошенко йде на другий термін президентства ...
У мене десь глибоко в середині виникло відчуття, що колись десь щось подібне я вже чув та бачив ... багато відомих та запрошених, в президії сама молодь, бомонд, патріотичні пісні та слова, камери ... правда тоді то все лунало російською мовою ... але ...
І я пригадав, що це щось подібне відбувалось на росії з путіним, коли той теж вирішив йти на другий термін ... а технологи та режисери на мій поглядд в цих виставах були одні і тіж самі ... Як то кажуть - навіщо щось вигадувати, якщо це хтось вже вигадав та випробував.
#порошено #путин #вибори 


Немає коментарів:

Дописати коментар