субота, 1 липня 2017 р.

Поліція-міліція і все про неї.



Наші тернопільські журналісти(-тки) на протязі 2016-2017 року, як я став депутатом, намагаються через свої змі в своїх дописах зробити з мене якогось неадекватного порушника всіх правил дорожнього руху, коли активно публікують свої версії-вигадки того, що ніби-то сталось між мною і поліціянтами, навіть не перебуваючи поруч, і навіть не питаючи у мене коментар з приводу випадку. 
Так, офіційно повідомляю, що за час перебування пана В.Струка на посаді начальника управління патрульної поліції в Тернополі, у мене було 8 зіткнень, а на 5 конфліктних ситуацій підлеглими В.Струка були складані постанови і протоколи на мене.
Але всі ці постанови і протоколи були скасовані рішенням суддів, а одне рішення суду поліціянти навіть оскаржували в апеляційному суді Львову, але і там зазнали фіаско.
До речі, я єдиний на весь Тернопіль, на кого поліцейські скаржились в апеляційний суд.
Чому траплялись ці конфлікти ? Та все через непрофесійність поліцейських, їх необізнаність, низькій рівень знань правил дорожнього руху, та навіть свою пихатість.
І все це на фоні невміння пана В.Струка вести навчально-виховну роботу серед своїх підлеглих. Звісно що я, як військовий, пропонував свою допомогу у виховному процесі, але В.Струк її відкидав. Не допомогли і офіційні перемовини в стінах обласної ради. Саме тому тепер і немає В.Струка на своїй посаді. Сподіваюсь його наступник буде більш фаховим командиром і не буде відхиляти наші пропозиції допомоги в їх нелегкій праці.
P.S. Якщо кому буде цікаво, можу показати всі ті постанови і рішення судів на них.

Немає коментарів:

Дописати коментар