субота, 1 квітня 2017 р.

Це моє рішення, за яке мені не буде соромно.

Вибачте мені люди, але я більше не буду допомагати в зону ато ім. Порошенко.
Вже три роки, як і всі, я живу з надією, що ми переможемо у війні. Живу з надією, що прийдуть реальні зміни, що зубожілий  народ України, хоч трохи краще заживе.
Але замість цього, я купую в магазинах молоко бабусям, які тремтячою рукою перебирають цінник і плачу разом з дідусем, який з смітника їсть напівзгнилі персики.
Скільки можна це терпіти ?
Я не був зразковим волонтером, і не віддавав останні гроші на закупівлю того чи іншого провіанту, але за три роки, мій внесок саме в перемогу, а не в ато, теж, не можна назвати нікчемним.
Чому я не поїхав кудись відпочивати на ці гроші, не купив нових туфель дружині, щось сину ? Тому що вірив та чекав, і завжди сподівався, говорив дружині та рідним, що все не марно.
Але ж все марно, люди !
Новий уряд гройсмана від порошенко, обіцянки, реформи, зміни і знову обіцянки ... І на тобі ...
Підняли квартплату - чудо реформа, збільшили плату за опалення, газ, світло ... реформа.
Мовчимо.
Пам'ятаєте, як після Революції Гідності, ми ходили, окрилені від своєї значущості. Сподівались, що такого більше не буде. Тепер ніхто не посміє нагинати Український народ. Тепер все буде по-новому, і тепер вже нарешті заживемо. Ми не бидло, ми не раби ...
А хто ми люди ?
Ми зрадили тих Українців, які віддали своє життя за Україну, коли до влади після януковича знову обрали злодія-олігарха Порошенко, потім зрадили Українських  Вояків, коли обрали до врУ депутатів від бандо-олігархату ...
На що Ви ще тепер сподіваєтесь ?
А Ви, шановні мною, Вояки ще воюєте ? Чому ?  Нічим стріляти, нічого жерти, нема на чому спати і ніде зігрітися .. Як ви можете дозволяти та терпіти таке приниження, тримаючи в руках автомати ? Нічим стріляти, йдіть додому.
Невже Ви ще не зрозуміли, що ато Порошенка не закінчиться, не завтра, не післязавтра, не через рік ? Ще не зрозуміли, що винищує Український народ зараз не путин, а триста чоловік на чолі з Порошенко щодня знущаються над нашою волею до світлого майбутнього.
Порошенківське ато триватиме роками, тому що це їм вигідно ... і буде тривати, поки ви стріляєте не в ту сторону. 

Немає коментарів:

Дописати коментар