Тернопільський аеропорт наприкінці 2016 року після тривалих перемовин, узгоджень, погоджень та домовленостей, нарешті отримав сертифікат служби авіаційної безпеки на здійснення авіаперельотів, а запекла боротьба з поверненням всіх земель "під крило" аеропорту завершилась отриманням акту права власності на землю.
І вже здавалось ще ось ось , і небо над Тернополем оживе ...
Але тут почали виникати питання господарки аеропорту, а саме - огорожа, стан злітної смуги, розмітка, освітлення, ну і саме головне - будівля аеровокзалу, яку для повноцінної роботи треба терміново відновити.
"Ми повинні усе зробити, щоб аеропорт у Тернополі повноцінно запрацював" - такою є позиція депутатського корпусу Тернопільської обласної ради.
А для цього обласною радою уже зроблено важливі кроки - були виділені необхідні кошти на розробку проектної документації реконструкції частини огорожі території злітної смуги та даху аеровокзалу.
І якщо "законодавча" влада області - обласна рада, робить все можливе для відновлення роботи нашого аеропорту, то "виконавча влада" - обласна держ. адміністрація на чолі г С.Барною, крім слів більше нічого не показала в своїй діяльності.
Вже два роки пан Барна проводить помпезні міжнародні інвестиційні форуми по залученню інвесторів в наше летовище, всіх переконує і запевняє, що саме він є палким прихильником відновлення аеропорту, але віз і нині там ... і без крил.
Попри гучні та пишномовні промови з черговими обіцянками відновити роботу аеропорту, на виході у пана Барни та його команди лише пшик з мильними бульбашками.
От і зараз, чергове тому підтвердження, коли в області проводився конкурсний відбір проектів, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2017 році, - два проекти по відновленню діяльності аеропорту, №37"Реконструкція даху будівлі аеропорту" та №53"Капітальний ремонт будівлі аеровокзалу" були успішно провалені керівником обл.держ. адміністрації С.Барною.
Нагадаю, що в 2016-му році депутати обласної ради своїм рішенням виділили близько півтора млн. грн. для будівництва бетонної огорожі злітної смуги, але підлеглі голови ОДА С.Барни за чотири місяці так і не спромоглися провести тендерний аукціон по визначенню виконавця будівельних робіт. Відповідно до кінця року будівництво стіни так і не було проведене.
І вже здавалось ще ось ось , і небо над Тернополем оживе ...
Але тут почали виникати питання господарки аеропорту, а саме - огорожа, стан злітної смуги, розмітка, освітлення, ну і саме головне - будівля аеровокзалу, яку для повноцінної роботи треба терміново відновити.
"Ми повинні усе зробити, щоб аеропорт у Тернополі повноцінно запрацював" - такою є позиція депутатського корпусу Тернопільської обласної ради.
А для цього обласною радою уже зроблено важливі кроки - були виділені необхідні кошти на розробку проектної документації реконструкції частини огорожі території злітної смуги та даху аеровокзалу.
І якщо "законодавча" влада області - обласна рада, робить все можливе для відновлення роботи нашого аеропорту, то "виконавча влада" - обласна держ. адміністрація на чолі г С.Барною, крім слів більше нічого не показала в своїй діяльності.
Вже два роки пан Барна проводить помпезні міжнародні інвестиційні форуми по залученню інвесторів в наше летовище, всіх переконує і запевняє, що саме він є палким прихильником відновлення аеропорту, але віз і нині там ... і без крил.
Попри гучні та пишномовні промови з черговими обіцянками відновити роботу аеропорту, на виході у пана Барни та його команди лише пшик з мильними бульбашками.
От і зараз, чергове тому підтвердження, коли в області проводився конкурсний відбір проектів, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2017 році, - два проекти по відновленню діяльності аеропорту, №37"Реконструкція даху будівлі аеропорту" та №53"Капітальний ремонт будівлі аеровокзалу" були успішно провалені керівником обл.держ. адміністрації С.Барною.
Нагадаю, що в 2016-му році депутати обласної ради своїм рішенням виділили близько півтора млн. грн. для будівництва бетонної огорожі злітної смуги, але підлеглі голови ОДА С.Барни за чотири місяці так і не спромоглися провести тендерний аукціон по визначенню виконавця будівельних робіт. Відповідно до кінця року будівництво стіни так і не було проведене.
А тому роблю логічний висновок, що якось зовсім не в'яжуться дії пана Барни з його ж словами - "Для нас принциповою є позиція щодо створення авіасполучення Тернополя з іншими аеропортами для внутрішніх та міжнародних авіаперевезень. Водночас ми зосереджені не лише на пасажирських перевезеннях, а також обговорюємо можливості створення вантажних перевезень, щоб здійснювати доставку товарів з іноземних країн. Тому хочемо працювати й розвиватися у цьому напрямі задля хорошого результату й кращого майбутнього - С Барна".
Немає коментарів:
Дописати коментар