понеділок, 12 червня 2017 р.

Тернопільській аеропорт. Бути чи не бути ...

Тернопільський аеропорт наприкінці 2016 року після тривалих перемовин, узгоджень, погоджень та домовленостей, нарешті отримав сертифікат служби авіаційної безпеки на здійснення авіаперельотів, а запекла боротьба з поверненням всіх земель "під крило" аеропорту завершилась отриманням акту права власності на землю.

І вже здавалось ще ось ось , і небо над Тернополем оживе ...
Але тут почали виникати питання господарки аеропорту, а саме - огорожа, стан злітної смуги, розмітка, освітлення, ну і саме головне - будівля аеровокзалу, яку для повноцінної роботи треба терміново відновити.
"Ми повинні усе зробити, щоб аеропорт у Тернополі повноцінно запрацював" - такою є позиція депутатського корпусу Тернопільської обласної ради.
А для цього обласною радою уже зроблено важливі кроки - були виділені необхідні кошти на розробку проектної документації реконструкції частини огорожі території злітної смуги та даху аеровокзалу.

І якщо "законодавча" влада області - обласна рада, робить все можливе для відновлення роботи нашого аеропорту, то "виконавча влада" - обласна держ. адміністрація на чолі г С.Барною, крім слів більше нічого не показала в своїй діяльності.
Вже два роки пан Барна проводить помпезні міжнародні інвестиційні форуми по залученню інвесторів в наше летовище, всіх переконує і запевняє, що саме він є палким прихильником відновлення аеропорту, але віз і нині там ... і без крил.
Попри гучні та пишномовні промови з черговими обіцянками відновити роботу аеропорту, на виході у пана Барни та його команди лише пшик з мильними бульбашками.
От і зараз, чергове тому підтвердження, коли в області проводився конкурсний відбір проектів, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2017 році, - два проекти по відновленню діяльності аеропорту, №37еконструкція даху будівлі аеропорту" та №53"Капітальний ремонт будівлі аеровокзалу" були успішно провалені керівником обл.держ. адміністрації С.Барною.

Нагадаю, що в 2016-му році депутати обласної ради своїм рішенням виділили близько півтора млн. грн. для будівництва бетонної огорожі злітної смуги, але підлеглі голови ОДА С.Барни за чотири місяці так і не спромоглися провести тендерний аукціон по визначенню виконавця будівельних робіт. Відповідно до кінця року будівництво стіни так і не було проведене.
А тому роблю логічний висновок, що якось зовсім не в'яжуться дії пана Барни з його ж словами - "Для нас принциповою є позиція щодо створення авіасполучення Тернополя з іншими аеропортами для внутрішніх та міжнародних авіаперевезень. Водночас ми зосереджені не лише на пасажирських перевезеннях, а також обговорюємо можливості створення вантажних перевезень, щоб здійснювати доставку товарів з іноземних країн. Тому хочемо працювати й розвиватися у цьому напрямі задля хорошого результату й кращого майбутнього - С Барна".







Немає коментарів:

Дописати коментар