пʼятниця, 4 січня 2019 р.

Хто та що несе шкоду майбутньому України

Вже давно соціологія в Україні, і особливо напередодні виборів президента в 2019-му році, це лише звичайний комерційний проект наших відомих продажних соціологів, головною та єдиною метою якого є лише і тільки виключно заробляння собі грошей у великих розмірах, а не якесь там вивчення і оприлюднення електоральних вподобань всього суспільства країни, або ж якоїсь певної частини соціуму ...
Характерною ознакою такого псевдо-соціологічного явища є те, що агенції соц. опитувань, організації, чи будь-які інші шарлатанські "канторки", в незалежності від гучности та піарности в їх назвах або ж кількості працюющих в них умовних "бєкєшкіних" -  просто беруть гроші у тих, хто "замовляє музику" і обіцяють за винагороду відмити замовників та підняти їм рейтинги над опонентами.
Результатом такого "соц.опитування" і є замовні проплачені рейтинги, які заполонили весь інформаційний простір України, а як наслідок, ті рейтинги руйнують свідомість громадян, особливо громадян з низьким рівнем освіти.
Насправді всі ці соц.кантори та їх рейтинги несуть навіть більше шкоди майбутньому України, ніж каруселі, підкупи, вкиди чи фальсифікації на місцях під час виборів, адже їх рейтинги є штучно-спотвореною масовою маніпуляцією громадської свідомості, яка срочатку негативно впливає на вибір громадян, тоді на результати виборів, а потім і на якість нової влади.
А як з цим явищем боротись ? ... 
    

Немає коментарів:

Дописати коментар